четвъртък, 7 април 2011 г.

you may be a lover but you ain't no dancer

THE BITCH IS BAAAAAAAAAACK

Да, the fabulous me може би отново ще пропише. Подчертайте 'може би' с 3 чертички. Какво да ви кажа - музите са толкова зли към мен, въпреки че още сега бих им се принесла в жертва! А колко жертвоприношения съм им правила преди :(

Както и да е. Връщам се към блогването по-малко депресирана, но все още често се замислям за хората и характерите им, за мястото на един човек в едно общество, на религията и изкуството... И мисля, че бавно осъзнавам колко лицемерни са хората около мен, какви са използвачи и как първото впечатление винаги лъже. И точно затова ме боли в момента - всички ме използват; аз съм приятелка на хората, само когато им трябвам, после съм непозната... А когато аз поискам помощ всички се правят на слепи... На много малко хора вече мога да се доверя и да се раздам напълно. И ако трябва да го кажа в стил ХП:

"Тържествено се заклевам да се показвам изцяло само пред хората, които си струват!" xD

Доста мe боли, но трябва все някой ден да го разбера..

Ии нещо по-позитивно: ВИДЯХ СИСТЪРААА! С която си чатя вече две години и с която все нещо не можехме да се видим! И на 17.03 се видяхме за някви си двайсет минути, обаче беше толкова прекрасно и гушливооо номном <333 (Винаги истерясвам, когато мисля за теб, love.) И беше хубавооо! И няквите същества от класа ми се бутаха при теб... bitchez!

Аз съм котето, а ти мечето! И тоя гиф го обожавам - 84282468 часа го търсих! Имала съм 2139 резултата с думата tumblr бе.

Ениуей, обичам ви! Сега - засега толкова ;] Ако нещо пак ми натежи, ще ви пиша, promise!

0 lovers:

Публикуване на коментар