събота, 23 април 2011 г.

don't you know? lovely sid and lovely michelle are fucking.

this is a cassie appreciation life.

Здравееейте, мои мили читатели, които не съществувате xD (you are only in my head! ;д) Аз нямам какво толкова да споделям, тъй като нямам нито социален живот, нито приятели (мда, тази брутална истина я осъзнах леко трудно, ама кво да се прави) Моите яйца пък станаха гадни, червените станаха розови, сините едно ужасно зелено, а пък моето лилаво стана кафяво O.O

Както и да е. Нямам намерение да дрънкам колко свят е Великден or smth, споко. Skins леко го зарязах, цял ден не съм го гледала xD А само седя в ЛЖ и поствам псдта. Първото 40 пъти изтеглено - 2 коментара. No comment ;D

Правят ми се пикспами, икони, обаче като отворя Фотошопа иии вдъхновението ме напуска както жените Алън от Двама мъже и половина *не се сетих за друго сравнение, okay?*

И ъм ваканциите ми влият зле, защото съм цял ден с нашите и ехем, не мога да ги търпя просто. Но това е невероятно отделна тема.

някой ден трябва да се оженя за каси!

Ииии сънувах, че съм къдрава и се целувам с !Рон xD и ми беше адски хубаво, ама то не беше с език, ами само с устните първо по бузата и после по устните. И беше прекрасно, ама после изтърсих нещо от рода на This wasn't supposted to happen or smth. Май беше нещо с should. Anyway. Що не е трябвало да става е доооста интересен въпрос, който смятам да го досънувам тази нощ. xD

Okay, bye now!



0 lovers:

Публикуване на коментар