четвъртък, 3 февруари 2011 г.

love is all you need


The sun is up
The sky is blue
It's beautful
And so are you

Dear Prudence
Won't you come out to play?

 Днес е хубав четвъртък, слънчево е, а аз не съм на училище (тъй като министърът ни най-накрая се взе в ръце! Три пъти ура за него!), слушам си Dear Prudence и въздишам щастливо, а Свети Валентин наближава и.. i'm single, as usual. И причината не е, че въпросното дори не знае коя съм. Ами... то самото момче липсва. Аз виновна ли съм, че не съм се влюбвала? Е, не мисля. Моите бълбукащи пубер хормони още не са се спряли на някого. Имам чувството, че тези хормони са като някоя ужасна комисия, като изпитващите в НАТФИЗ, с ултрависоки критерии.

Ами този? пита горкото ми Аз.
Онзи? намръщено отвръща комсията. Той е идиот!
Е, по какво го познахте?
Той е надут, самохвалко и положително няма да се интересува от теб!
Но защо трябва да му пука за мен? Искам си някаква мъничка несподелена любов само! Мооооля? Ето - този!
Не.
М, онзи?
Не.
?
Не.
?
Не.
Не.
...
Не.

Интересна комисия, признайте. И както вече казах - никога не съм се влюбвала. Е, има време, обаче ми е любопитно какво е да мислиш 24/7 за един човек, сърцето ти да тупти бързо, когато те погледне и да изпадаш в абсолютна еуфория, когато ти пише в скайп. Ноооо аз отдавна съм се примирила, че ще умра сама и нецелуната от никого (и леко девствена, ако ме питате xD как може да си леко девствен? то тва е същото като малко бременна.) Тъй че не очаквам принца на бял кон (друг въпрос е, че мразя такива принцове, ама това си е израз де). Но ако някой Рон Уизли Пол Маккартни пич, отговарящ на критериите ми се появи, нямам против!

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА:
да има сини очи
да е висок
да е с чувство за хумор
да говори английски перфектно
да ме нарича love, aww <33
да обича бийтълс!

ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО (но понякога леееко задължително):
да има червена коса
да свири на китара
да е англичанин


и ако сте изпълнили поне горе-долу тия условия, звъннете, може и да просъществуваме като двойка на тоя свят ;d

1 lovers:

chocolate каза...

мега много ме кефи тая публикация <333
даде ми идея какво да пиша другата седмица *нагъл копи/пейст*

Публикуване на коментар