събота, 15 януари 2011 г.

старт;

 Здравейте :) От доста време се каня да си водя блог, тъй като обичам да споделям и всякакви подобни журнали и бла ме радват. И преди съм се пробвала, но съм доста непостоянен човек, признавам.

 Казвам се Мария, но си мразя пълното име, затова предпочитам да ме наричате на галено - Мим. От Пловдив съм. Обожавам да чета, да слушам музика, приятелите ми, ХАРИ ПОТЪР! (♥), Бийтълс <3, Парамор ♥ и сигурно обичам още неща xD

 Не е кой знае колко представителен първи пост, но това е главното за мен всъщност. Смятам да пиша доста и именно чрез другите постове да прецените каква съм и каква не. Надявам се да следите блога ми редовно, обещавам, че ще има за какво.

 И пооосвещавам този тъй велик първи пост на Чоки, която толкова ми мрънка да почвам вече да пиша в блога. Darling, here you go!
woah, започваме!

1 lovers:

chocolate каза...

йее, най-накрая започна блога *sun*
и съм рекламирано, хел йеа!
и няма да го зарязваш пък. ще те дрънкам да пишеш.
ии да.
още коментари от мен - в следващите постове ;d

Публикуване на коментар